"El futuro esta en sus manos, no hay que ponerles más obstáculos, sino ayudarles a superar los"
"La sonrisa de un niño traspasa fronteras"

domingo, 9 de marzo de 2014

PRESENTACIÓ

Montserrat 

Hola a tots i totes les persones que visiten el meu bloc, sóc en Xavier, estudiant de 1er curs de Pedagogia a la Universitat Autònoma de Barcelona. He escollit aquesta foto perquè crec que representa de forma molt clara la meva forma de ser.
M’agrada sortir i córrer pel camp, ja que d’aquesta manera em puc oblidar de totes les coses dolentes i estressants que pugui tenir, a més, és un mitjà que tinc per connectar amb el medi, que és un espai que m’agrada molt.
Em considero una persona enigmàtica, és a dir, a vegades sóc  introvertit i a la gent li costa conèixer-me però, un cop em coneixen, em transformo per complet i mostro la meva part extrovertida, riallera, sincera i confiada, però només amb la gent que s`ho mereix. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario